Operation....

Nu jävlar ska toan bli klar. Har spacklat igen fula hål och skruvar igår, PUST. Nu väntar jobbet med att slipa bort ojämnheterna.... ännu värre. Ska ringa Moa idag och kolla om hon vill komma hit och sätta dit kakel. Men först behöver jag en rörmokare så vi får vatten till toan ( kan vara bra ) och en elektriker som sätter in spottar i taket och fixar resten av ljuset. Sen ska vi välja kakel och hur det ska se ut, lättare sagt än gjort. Har tusen idéer så det lär ta ett tag. Förhoppningsvis tar det några månader att fixa allt för jag längtar efter att bubbla i mitt badkar med ett glas champange i handen ;0) MYSIGT!!! Så några tips på vilket kakel man ska välja? Funderar på svart golv ( stora plattor som är oregelbundna ) Vita väggar ( har inte valt storlek ännu ) och vill ha en vägg typ putts ( grå ) vid toan vill jag att det ska vara svart som går upp hela väggen. Vid handfatet vill jag ha glas bakom handfatet eller något... ååhhh det är så svårt att välja.

Så här ser badrummet ut just nu, mer uppdaterade bilder kommer allt eftersom....

 

Hello... jag vill bada...

Utsikten

Har kört en rensing i förrådet.... men jag känner att det är LITE för mycket saker fortfarande..... hm... operation rensing är på G

Kuddar, jackor, målarfärgsburkar, krukor, väskor och lite smått och gott... är det säkert att det bara är jag och Alexander som bor i huset??

Efter rensingen i badrummet hamnade allt detta i Alexanders rum, jag var glad men Alex kunde inte säga detsamma.... undra varför??? Brädor, kuddar, cykel, army-saker och lite sått och gott..... hm.... någon som vill ha något?

Nu ska jag fortsätta att slipa badrummet och ringa Moa sen väntar gräsklippning, resa bort ogräs och tömma krukorna. PUST.... det tar aldrig slut.... eller???

Kommentarer
Postat av: Stina

Du det var inte lätt att hitta kommentera knappen!! Men jag fick iallafall en idé när ja läste om ditt badrum. Svart klinkersgolv, regelbundet eller oregelbundet, stora vita kakelplattor på väggarna och sen låta en/ett par svarta (samma typ av plattor som är på golvet)ränder gå upp på väggen och kanske måla en svart rand i taket? Skitsnyggt inne i mitt huvud :-)

2010-09-08 @ 16:12:33
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0