Bra helg

Lite seg så här på söndagsmorgonen. Igår åkte jag och Malin in till stora staden, shopping, film och hamburgare. Lyckades köpa en bh ( var behövligt ) scarf ( ett måste ) och en beige kofta ( inpulsköp ) Kände mig nöjd. Såg filmen SALT med Angelina Jolie, wow vilken tjej.

En skön och mysig kväll, precis som jag ville ha det. Alexander och killarna var ute i Stockholm och röjde och jag är inte alls avis på deras huvudvärk och illamående idag ;0)

Var hemma hos Lena för några dagar sedan och fick beskåda Linus ( 4,5 månad ) vända sig, från att ligga på rygg till att ligga på mage. Det var andra gången han gjorde det!!! Heja heja Linus :0)

Titta vad jag kan

 

Försökte göra en frilla men han har inte så mycket hår ännu, vänta Linus så ska vi snart kunna göra fler frillor på dig ;0) Kolla hans blåa ögon, hej jag dör!

Lilla Fabian ville oxå visa att han kan ligga på... hm... sidan?? Ha ha ha så SÖT!!!!

Igår klippte jag gräset ( typ 2 timmar ) och efter det var jag helt död. Vid 4 på dagen fick jag ryck och tog mig ut till min underbara skog. Plockade lite blåbär, känner att jag har varit dålig på det så jag måste ta igen lite...



Min älskade skog



Dock brukar jag vara ensam i min skog, idag träffade jag 2 personer som plockade blåbär. MINA blåbär i MIN skog!!! Hm... det går inte.... Men jag fick många blåbär i alla fall :0)

Nu ska jag fixa mig, idag blir det en överraskning för bror. Han fyllde år i torsdags och nu ska vi fira honom genenom att gå ut och äta. Brunch på Elverket i Stockholm är att rekomendera. MUMS så gott det kommer bli. Har "bara" syndat med en smoothie nu på morgonen så jag lär vara hungrig till halv 12. Kommer bli sååå gott, kan kanppt vänta :0) Sist vi var där var med Amanda och Gustav och jag var mer än nöjd med maten. Så en mysig eftermiddag med hela familjen och förhoppningsvis kommer även en bakfull Alexander oxå :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0