Ny tid

Känns som en ny era börjar ta fart. Sitter med det sista ändringarna i planen och nu väntar jobb. ( Hoppas jag ) Känns både läskigt och otroligt skönt att börja jobba. Få in rutiner varje dag och nya utmaningar.

Examinationen gick bra och jag lyckades prata i 1 timme ( skulle vara 40 minuter ) men jag tyckte om disskutionerna... ja ja. Fick några små kompletteringar som jag sitter och ändrar just nu. Fatta, efter det är jag klar. KLAR!!! Helt otroligt. 2 år har passerat så snabbt, minns första veckan fortfarande och det känns som igår.

Underbara minnen från disco festen

Underbara flickor ♥

 

 

Nej nu ska jag fortsätta att skriva på min plan innan det är dags att hämta min Malin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0