Bra vecka och helg, nu väntar nya spännande dagar

Imorgon smäller det, examination av projektplanen och jag har inte övat så mycket som jag igentligen borde. Behöver sitta lite i em och skriva färdigt mig power point och sen öva vad jag ska säga. Nervöst men otroligt spännande. Har David som examinator och hoppas han är snäll, är lite rädd för honom då han var hård mot oss i UNiT18. Imorgon kommer, Emma ( min adept ), Emma K ( min underbara och bästa ) Anders ( min uppdragsgivare ), kanske Bosse ( handledare ) och Clearens ( medverkat under marknaden ) och självklar är Davis och jag där. Så vi blir några stycken vilket jag tycker är kul för då kan det bli bra disskutioner. Har även en övning som alla ska få göra vilket blir ett avbrott från att jag står och pratar.

Efter presentationen kommer Davis prata med Anders och fråga han hur sammarbetet har varit osv. NERVÖST!!!! Sen får jag dommen.... ska jag kompletera eller får jag en godkänd FAS 3 plan??? Åhhh.... spännande.....

Några timmar efter examinationen bär det av till Stockholm för en 2:a intervju på GRCC ( försäljningsföretag ) då jag ska träffa bossen Robert. Efter den dagen vet jag: Om planen är klar eller om jag har något jobb i höst. Oj, oj, oj så nervöst. Håll tummarna för mig imorgon för vem vet hur allt detta slutar?

I torsdag gick både jag och Lottie upp tidigt... ja sådär vid 04.50. Det var dags att jobba i Kista som värdinnor för ett event och klockan 06:30 ville de att vi skulle vara där. När jag vaknade var det svart ute och jag började undra hur mycket klockan var igentligen. Hämtade upp Lottie i Knivsta och sen drog vi ut till Kista. Vi kom dit i tid och började organisera borden där vi skulle checka in personer. Från halv sju till två på dagen stod vi i klackar och ett tag började jag undra om mina fötter fanns kvar. Kul att träffa så mycket olika människor men det bästa var att jobba med Lottie :0) Det blir inte så ofta man hinner se henne så det var kul att umgås lite.

 

 

Lottie jobbar hårt

 

 

Pigga flickor :0)

Dagen slutade med ett friskis pass i L-100:a och jag var lagom mör och trött när jag kom hem.

I onsdags var jag och träffade Tina och Marina hemma hos Tina. Vi fick en super god soppa och pratade i flera timmar. Både Tina och Marina har fått bebisar och det var kul att se de små. Marinas Dennis var bara 2 månader medans Tinas Ines är 5 månader. Vågade hålla Ines dock var hon lite grinig och jag försökte göra henne glad. Inte lika lyckat och efter jag var genomsvettig gav jag över henne till Tina som såklart fick henne på stålande humör. Ja ja... jag väntar nog lite till med barn. Säkrast så ;0)



Hej så söt jag är :0)

Nu åter till power pointen.... suck.... håll tummarna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0