Rediga skor

Skulle vilja ha....regnställ som andas, rediga skor ( vandringsdojor ) nya springskor, nya friskis skor, varma vinterkläder ( jacka och byxor ) varma rediga vinterskor. Listan kan göras lång och alla dessa saker kostar så otroligt mycket då jag vill ha rediga saker. Otroligt bra att ha, OTROLIGT jobbigt att köpa. När man bor på landet som vi gör är dessa saker nästan ett måste. Men det är fortfarande sååå tråkigt att köpa.

Kanske får börja köpa saker i omgångar och det som är mest akut... eller det kan jag ju inte bestämma.... vill ha allt NU!!! Känner att träningen går bra och jag springer ca 4 gånger i veckan och friskas och svettas 2 gånger. Äter nyttigt ( har inte ätit godis på 2 MÅNADER!!!!!! ) och jag känner att kroppen mår bra och jag är pigg och peppad. Sitter och väntar på att min Ipod nano ska komma hem ( alexander beställde den i måndags ) så nu vill jag bara pressa in massa roliga låtar och sätta på mig springkläderna och ta mig en tur i skogen. 

Emma var här i måndags och tisdags och det mysigt när hon är här, som alltid. Denna gång är vi 3 tjejer mot 1 kille... I LIKE ;0) Gjorde klart allt i portfolion så nu är det bara examinationen av projektplanen som är kvar. wiiieee.....

Ska på intervju idag och det känns spännande... håll tummarna vid 13:00 för Johanna vill ha ett jobb :0) Nu ska jag ladda inför en tur i skogen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0