Födelsedags brunch

I söndags åkte jag till bror för att överraska honom. Elverket nästa för en fantastisk brunch. Oj oj oj vad jag var hungrig. Tog klassikern och fick ett STORT glas med isté...

 

Åt massa god mat och ville inte att jag skulle bli mätt...

 

 

Pressade ner två plättar med sylt och grädde, MUMS!!!!!

 

och när jag inte trodde att det gick ner något mer.... vattenmelon, brownies med grädde och panacotta. Åhh... jag dör så gott.

Hela familjen samlade ♥

 

Cool inredning och väldigt mysigt

 

 

Födelsedagsbarnet åt och åt ;0) ♥

 

 

Mamma fick uppleva något helt nytt ( brunch ) och tyckte det var super gott!!!

 

 

Någon som tycker vi är lika :0)

 

 

Bror jag vet inte vad jag ska säga, ha ha ha

 

Fras är med ♥

Hem till Malin och Alexander där film och mys väntade. Alexander hade varit ute i Stockholm och svirat så han var lite bakfull ;0) Så en lung helg med god mat, shopping, bio, film, brunch och blåbärsplockning. Nu är det en ny vecka och jag ska jobba en dag och väntar på resultat fån jobb. Nervöst... håll tummarna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0