En skakig Johanna

Det är inte alltid man känner igen sig själv. Men jag tycker denna bild beskriver mig ganska bra just nu. Lite skakigt ;0) För er som undrar, Nils ( bror ) har ett wii och där kan man rita sig själv :0) Så jag ritade och detta är resultatet. Vill man busa kan man ta tag i huvudet och skaka. Så bilden ovan är när jag skakar :0) Tycker att det såg så roligt ut igår att jag var tvungen att ta en bild... ha ha ha.

 

Japp, den gooodaste hamburgaren och jag åt 2... eller 1 1/2 då jag blev så mätt. Igår syndade jag hela dagen, först sallad med pasta, kladdkaka hos bror, och då menar jag KLADDIG!!! ( MUMS ) och sen på kvällen hamburgare. Oj oj oj, jag var mätt till klockan 21 igår kväll. Men gud så GOTT det var!! Tack sis, bror och Robin för en mysig kväll.

Intervjun gick bra och det känns som jag har en bra chans att få jobbet. Nu ska jag bara vänta en vecka innan bossen kommer hem från sin utlandresa och vänta på vad exakt tjänsten kommer innefatta. Spännande. Resan till intervjun var inte lika kul och det slutade med att jag tog en TAXI dit för 270:-!!!

Tog bilen från L-100:a vid 11 på morgonen, var inne i stan vid 12 och hoppade på tunnelbanan vid 12.10 ( Underbara Aspudden ) Fick åka 1 station till Liljeholmen. Fel på tunnelbanan och man skulle åka buss in till stan. PANIK!! Detta händer bara mig, jag som är rädd för tunnelbanan. Tiden gick och jag började känna mig LITE stressad. Bussarna hade inte kommit och det var ca 500 personer som skulle med, gjorde att jag fattade ett beslut. JAG TAR TAXI, GE MIG EN TAXI. Hoppade in och åkte i 10 minuter, billigt? NEJ!!!

Kommer i alla fall fram till lokalen där intervjun ska hållas och jag taggar ner innan jag sträcker fram handen och hälsar.

Äventyr och åter äventyr. Läskigt att besöka Stockholm ibland ;o)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0