Vårruset=check!!!

I måndags sprang jag vårruset för första gången. I 5 km sprang... eller det kanske var att överdriva... joggade jag runt. Fick stanna 2 gånger i början då jag sprang för fort och inte kunde andas. Men jag tog mig runt och gled in på 33 minuter. Enligt Maria ska vi i vår ålder springa 5 km under 30 min, då är man tydligen i bra form. Hm...

Vi var söta och starka


Spons; Fyris Senap



Chris och Anna



Söta Anna som hade fixat allt



Söta skobilen



Spring, spring....

Nästa år ska jag vara med och då ska jag ha tränat innan för då ska jag försöka slå mitt resultat. Jag måste bli bättre hela tiden ;0)




Kommentarer
Postat av: Maria

Du va grymt bra! Nästa år kör vi en förbättring både du och jag vännen ;) kraam

2010-06-19 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0