Valborg 2010

Japp då har jag avklarat valborg i Uppsala. Känner mig nöjd över dagen och att jag klarade av HELA dagen. Först blev det champagne på Idékraft. Kan avslöja att jag inte kände mig allt för taggad över att dricka klockan 9.00 på morgonen men det var bara att häva i sig ;0)


Efter den champagnen var det dags att dra till den berömda parken - Ekonomikum för att festa vidare och ja, det var FOLK i parken. Helt galet...

 

 

Underbara Emma



Nyklippta och SNYGGA ( inte söta ) Chris



Söta Emma



"The gang" ;0)



Efter parken var det dags att dra till Flustret där DuoJag väntade... Så roligt!!!!!



Tjejerna var på G

Resten av kvällen spenderades hemma hos Emma där jag sov ca 20 min för att ladda inför kvällen/natten. Det blev fest hos andra Emma innan vi gick ut. 2 timmar festade på Saluhallen för att senare åka hem och sova hos Emma. Några timmar senare var det dags att åka hem. Klockan 10.00 var jag hemma ( lördag ) för att mysa med mamma, pappa och bröderna. Bilderna från kvällen är bäst att ni inte ser för jag vill inte själv se mig efter ett antal timmars festande och lite sömn... ha ha ha... hemskt...

Sliten är ett ord..... men j**lar vad kul det var!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0