Sommar

Efter en underbar helg i Örebro var det dags att komma hem till verkligheten. Här hemma väntar jobb, städning, kattbebisar och Alexander. Det var länge sedan jag och Alexander hade tid för bara oss så denna vecka ska det bli mys. Det var tråkigt att lämna Öret då min syster är kvar där. Jag som inte har sett henne på så länge kommer nu stanna kvar hemma maj ut... :0(

Kattbebisarna har blivit stora och kan nu hoppa ut och in ur kartongen, vilket gör att vi har bebisar som springer över hela golvet. De är precis vid fötterna vilket gör att jag är tvungen att titta ner hela tiden så jag inte mosar de. Jag älskar de och önskar att de kunde vara så små hela tiden. Kommer vara svårt att lämna bort de.


 

Alexander och Carl har slitit denna helg med att måla taket på alltanen + rivit ner räcket runt alltanen. Ett hästjobb!!!! Nu ska vi köpa nya möbler och blommor och piffa upp alltanen inför grillsäsongen. säger bara ett ord, MYSIGT!!


Nu ska jag gå ut och njuta av solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0