Trädgårdsarbete

Tur att jag har en bror som älskar att vara ute på landet och att han bor så nära. I måndags tog Alexander med han ut och han sov kvar här tills i dag. I tisdags fixade han och jag i trädgården där vi planterade träd, hallonbuskar, blommor och en buske. Vi röjde hela dagen och jag hade ont i hela kroppen när vi var klara. Åkte till Pyret plantagen ( moster ) för att hämta lite blommor att plantera i nya rabatten, slutade med att jag fick 3 påsar och en buske. Tur att hon finns, ska försöka fixa lite mys till henne någon dag då hon är så snäll. Efter slit i trädgården väntade rabarber paj och te i solen, kunde inte ha blivit bättre. På kvällen grillade vi hamburgare och både jag Nils och Alexander sommnade tidigt.

Här kommer resultatet....

Hm... blommorna är lite hängiga... men det blir super fint

Min älskade hägg

Massa hallonbuskar

Rabarberpaj

Michelangelo sover

Donatello sover oxå

Arnold och Michelangelo sover oxå

Katterna har börjat springa runt, de går på lådan, klättrar och kommer när vi ropar och så klart, de TOK busar. När de har busat färdigt sover de som stockar :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0