Sol på trappan

Våren är här, sitter just nu på min trappa och njuter av fåglarna som kvittrar, traktor ljudet lite längre bort och blommorna som är påväg upp. Räven går på åkern och det gröna har börjat ta sig. Luften är ganska kall men solen gör att jag blir varm i hela kroppen. Tänk om varje dag började så här bra året runt, vilken lycka!!! Vill bara vara ledig så jag kan fixa i trädgården och förbereda sommaren. Detta år ska vi verkligen försöka fixa de saker som vi har dragit ut på. Köpa nya trädgårdsmöbler, måla taket på altanen, köpa buskar och plantera blommor. Tur att jag har Alexander som är duktig på att fixa i trädgården. Jag tröttnar ganska fort och speciellt när man ska vända jorden i landet eller där vi ska sätta våra buskar. Mer bilder kommer om hur vi tänker planera vår trädgård.... Nu ska jag åka till skolan och ha en underbar dag, den har ju börjat så bra :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0