Allt och inget

Idag har jag gjort allt och inget. Jag har vissa dagar där jag fixar massa hemma men när dagen är slut känns det som att jag inte har gjort något....Alexanders familj var här i några timmar. Vi planterade, åt mat, klippte gräsmattan, åt paj och drack av min hemmagjorda rabarberssaft. Lagom skönt. Solen stekte på bra idag och jag känner att jag är röd, inte bra. Nu på kvällen kom Carl och Marcus och vi har precis grillat. Nu väntas paj och te/kaffe. Så jag har ändå utfört massa saker idag, varför känns det inte som jag har gjort något då??? Hm.... Här kommer lite bilder att njuta av.


PAJEN..... mums så god den var

Min rabarberssaft och lijlekonvaljer som Eva plockade. Så fin sommarbild

Alexander och hans bror Krisoffer

Jag och Alexander har hunnit fixa massa i trädgården idag och det känns som att det börjar bli precis som jag ville ha det från början då vi flyttade in ( 3 år sedan ) Kompis det går bra nu.... ;0)

Nya rabatten som Eva, jag och Kristoffer fixade idag. Vill försöka täcka den fula vattensaken och hoppas det fungerar med blommor

Kantade runt trädet och la dit stenar, me like

Här kommer syrénbuskarna sitta. Stenarna släpade jag och Alexander från grannens tomt... svettiga?? JA!!!

Är tvungen att visa denna bild tycker den är så söt. Katterna blir verkligen större och större, här är Michelangelo i matskålen och busar. När jag kom på de blev han så rädd att han flög in i väggen. Kunde inte sluta skratta.

Nu ska jag äta paj och mysa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0