EL besök

Sitter i en hög balnd alla papper.... är helt slut och klockan är bara 2 på dagen. Jag sitter och skriver in annteckningar från alla lektioner jag varit på under utbildningen. Jag har skrivit de flesta men har inte skrivit de senaste månaderna. Det hinner bli en del antecklingar och papper kan jag ju säga. Försöker bena ut vad som är viktigt att spara osv. och det är inte lätt. Tur att jag har ett stort köksbord ;0)
Idag har jag varit ute och sprungit på morgonen ( PUST ) men jag måste ladda inför 6 km loppet i Stockholm som närmar sig med storm steg... El snubben har varit här och lagt dit golvvärme i hallen. Jag och Alexander tog bort plastmattan igår ( eller Alexander jag tittade på ) det vi inte tog bort var limmet för jag visste inte att det skulle bort. Så när Pär ( elsnubben ) kom imorse sa han att det måste bort. Tur att jag var hemma, inte lika tur några minuter senare när jag insåg hur jobbigt det var. Hade jag vetat det hade jag aldrig gått ut och sprungit på morgonen. Det bokstavligt rann svett om mig. Satt på golvet och skrapade bort limmet med en slags skrapa.... jävlar vad det satt.  Det blev klart och jag gav inte upp.... ( kanske att ta i, jag var på väg att ge upp varje minut ) men jag klarade det...wiiieeee.


Innan                                                                               



KLART!!!




Siri ville oxå hjälpa till men var lite feg



Sixten hjälper till



Köksbordet                                                              



Där det finns papper, finner du Sixten ;0)

Nu ska jag börja leta FAS 3 projekt och leta arbeten... önska mig lycka till :0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0