LENA

Igår fick jag ett sms av min Lena. Hon och jag har jobbat på Gina Tricot tillsammans några år och hon är helt underbar. Hon flyttade ner till Linköping för några år sedan för att studera till läkare så vi ses inte allt för ofta längre. Som vanligt säger både hon och jag att vi ska ringa men det blir det inte allt för ofta. Det som är skönt med Lena är att varje gång vi ses är det som vanligt. Ingen är sur på den andra att ingen har ringt och vi bubblar på som vi just sett varandra. Det är kärlek ;0)

Efter vi pratat kastade jag mig in i duchen och körde in till Uppsala för att träffa Lena. Vi gick i några butiker innan vi bestämde oss för att ta en fika. Vid 18 var jag tvungen att gå, vi skulle på bio och skulle laga mat innan, så jag var tvungen att gå. Nästa termin kommer Lena vara i Stockholm för att plugga 1 termin och då blir det fest varje helg ;0) Efter jag träffade Lena var jag glad hela kvällen, fick så mycket energi. Massa kärlek till dig Lena.

Efter maten drog vi till Stockholm för att gå på Avatar 3D. WOW vilken cool film. Kände mig inte så sexig med 3D glasögonen men va faan alla hade de ju.
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0