Öret

I helgen åkte jag med pappa hem till Kumla för att besöka familjen. Mamma hade fixat semla till mig när jag kom hem. Det finns ingen som gör så god semlor som Sveas i kumla.



Jag tycker att vi har mycket snö här i Uppsala men hemma hos mamma o pappa var det så j**la mycket snö. Det var vallar som var över 1 meter. Var ute och gick 1 timme och tog min vanliga runda. Jag hade tur, det var stålande sol. Mår så bra över att vara ute i naturen.









Om man inte kan ställa cykeln på gatan får man ställa den på snön ;0)



Mammas o pappas hus




Vackert



Vi åkte till kusin Fanny i Frövi och då tog vi med denna mumsiga semeltårtan. Vi var 6 pers som åt denna och vi tog 2 gånger och den tog inte slut....






Mamma och Elisabeth



Lilla Viggo ca 1 månad sover sött på mamma Fannys arm













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0