Opponering

Igår arbetade jag hemma, jag hade massa mål med dagen och saker som jag tänkte att jag skulle göra. Slutade med att Johanna;
Var ute och gick o sprang ( det var nyttigt )
Rensade bland kläder och skor ( i vår ska jag åka till loppis för att få in stålar ) så jag har börjat gjort högar med kläder som ska bort
Lagade mat
Träffade grannen Lena och fikade ute i solen ( kanske inte så nyttigt )
Läste igenom en projektrapport och opponerade på den
Åkte iväg till Friskis o Svettis och tränade 1 timme ( nyttigt )
Opponerade lite till innan jag somnade i sängen

Jag skulle ha gjort;
Opponerat på fler rapporter för att ge så mycket feedback till alla grupperna
Funderat ut något bra företag inför fas 3
Pysslat med medeltida marknaden

Hm, varför blir inte dagarna som jag vill och varför skjuter jag på saker hela tiden....???

Idag åkte jag till Emma för hon och jag skulle opponera på rapporter. Eftersom resten av våran grupp befinner sig på resande fot fick det bli hon och jag. Otroligt mysigt :0) Jag tar med mig Emmas syn på opponeringen och hur hon verkligen hade gått in för detta i detalj. Behöver lära mig att frågasäta saker, jag är för klen när det gäller att ge feedback på texter. Jag tänker alltid; ja ja det där var väl bra.

Därför ska jag tänka på denna snubbe när jag läser något nästa gång ;0) För jag vet hur bra det är att först öva på att ge feedback muntligt men framför allt det jag behöver lära mig, feedback på pappret!!!!



Vi arbetade hårt fram till lunch och efter det åt vi en otroligt god kladdkaka  med glass och kola kakor. Jag blev så mätt och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Det var sååå gott. Lämnade kvar kakorna hos Emma så hon o Johan kan mumsa kakor ikväll.
Vid 15 hade jag möte med Lotta och jag fick ett jobb erbjudande, något att fundera över. Blev så glad att hon tänkte på mig , jag är ialla fall attraktiv på marknaden :0)  

Jag behöver verkligen fundera över vad jag vill göra och hur jag ska kunna nå de målet. För just nu känns det som jag tackar ja till allt och inte funderar ordentligt över vad det ger mig. Jag kan inte göra "gratis" jobb längre utan jag måste tänka vad kan ge mig pengar. Jag vet att vissa "gratis" jobb leder till otroliga kontakter och det har det gjort. 
Mer pengar in i familjen Andersson Larsson tack!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0