Mys med Emma


Har haft turen att ha Emma på besök. Vi har sedan torsdags varit hemma hos oss och arbetat med allt från projektrapport skrivande, söka jobb och fundera ut vart vi ska vara på Fas 3. Har ätit god mat och varit ute och varit ute och gått. Emma hade med sig Elliot ( hunden ) och katterna tyckte han var super läskig. Efter ett tag var Sixten inte lika rädd däremot var Siri inte lika modig och reste ragg hela tiden. Alexander var hos Carl i går och tog en öl i Stockholm så vi hade tjej fritt hela kvällen. Chibbe och dipp blev måltiden och vi tittade på Sex and the city. Snacka om tjej kväll. Vi var inte lika effektiva som vi var förra gången vi träffades men vi strök några saker på listan. Tycker om att jobba med Emma, vi ger varandra tips och idéer hela tiden vilket gör att jag ialla fall känner mig peppad på att fortsätta. Roligare att vara 2 om något än att sitta ensam, då blir det inte så mycket gjort.

Tyckte Siri var väldigt tjock när jag kom hem i torsdags och har nu konstaterat att hon måste ha kisse ungar i magen. Så om några veckor eller vad vet jag kanske dagar kommer vi ha mini mini Siri kattungar hemma här. För er som vill ha en mini Siri är ni välkomna att komma o hämta en... när de är födda såklart ;0)

Underbara mini Siri♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0