Media Markt öppning i stan

Väckarklockan ringde klockan 04.30 i torsdags natt eller jag menar på morgonen. Helt galet tidigt!!! Denna morgon var UNiT18 på G. Nyöppning av Media Markt i Boländerna klockan 7. Vi åkte dit för att dela ut tidningar, kaffe och korv till alla som stod i kön. Här kommer bilder från morgonen. Jag ska inte ljuga när jag säger att jag var trött igår.....



I detta tält är det packat med folk, många killar kom ut med madrasser. En kille hade varit där sedan halv sju på onsdags kvällen, med andra ord 1 dygn!!! Han kom ut med en mobil.... allt är värt att vänta på, eller ???



Chris glad och pigg med 18 Minuter i handen



Snygga Malin



Johanna var verkligen på G och jag såg henne springandes med korvar, godis och kaffe. Här posar hon med korvar ;0)




Kön... fattar inte hur man pallar att stå här men alla verkade glada ialla fall....



Snyggaste tjejerna i stan ;0)



Chris tog en fika paus efter allt slit

Efter Media Markt hämtade Emma mig och vi drog ut till oss för att jobba, jag kan säga att jag inte var så aktiv igår. Nu är det nya tag och jag är laddad att börja skriva cv, söka jobb och fixa fas 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0