Dagen D

För mycket att göra på sista tiden och för lat att skriva här. Marknaden är över och det blev kanon bra. Är super nöjd över resultatet och nu väntar utvärdering osv... så jobbet är inte klart ännu. Konstigt att saker och ting kan gå så snabbt, tyckte jag just satt hemma hos Anders tillsammans med Bosse och pratade om marknaden. Nu är det klart och jag känner tomhet på något knasigt sätt. Jag vet att jag kommer prata med vissa personer fortfarande då arbetet inte är klart. Konstig känsla.

Entrén är specialbyggd och det är Bosse som vet hur man bygger upp den... vi var 5 personer som fick hjälpa till

Stora tältet fick vi tillslut upp..


Efter ett träningspass.. med släggan



Anders jobbade hårt med att få hål i marken och då är alla verktyg tillåtna



Bosse och jag fixade skyltarna. Ont i armarna efter att ha släpat traktorvikter?? JA



Höbalar så det blir fint



De försöker att bada drängen ( Bosse ) Han är dock väldans vild och här börjar folk springa bort då han kastar vatten på folk.



Söta flickan hade blommor i hennes korg och spred ut de på marken när de gick genom bygatan



Lagom snygg... :0)



Riddaren med den fina hästen



Från att det var så här mycket folk



till detta....

Vid 17 började det regna, åska, blixtra och tillslut hagla. Vi sprang som galningar och jag var svettig och blöt av regnet samtidigt. Något som tog oss 1 vecka att bygga raserades på 3-4 timmar. Mats som är byggledaren sa att de aldrig har plockat ner marknaden så fort någon gång. Kanske det hade och göra med vädret. Skönt var det för igår kände jag inte för att åka ner. Vid 9 på kvällen kom jag hem och det värkte i hela kroppen.

Nu väntar utvärderingen och projektplan skrivande.... hua...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0