Camping L-100:a

Fredagens bravader ... jag säger bara en sak - PARTY!!! Det var såå kul. Temat var trailer trach och det var en fröjd för ögat att se alla dessa underbara människor klä ut sig. Grillning, tävligar, fotboll, dans och självklart elda ( alexanders favorit nöje ) var några inslag under kvällen/natten. Vädret var med oss och vi hade strålade sol, vilket var underbart. Det var många som kom hit och vi var säkert 25 personer. Med massa roliga minnen och många skratt kommer jag minnas denna dag länge. Tack alla som kom hit till oss i L-100:a det är lika roligt varje gång :0)

Snygg Lottie.... ha ha ha



MAT... MUMS!!!                                                                   Tävling på G :0)



Snygg Emma :0)                                                            Vår egna Lisa aka Lenny




Lottie                                                                              Var det Carina chris?? Ha ha



Alex fick som ha ville, nu är gräsmattan svart... hm...     Min underbara man ♥ som ställer upp när vi har fest fast        har jobbat och skulle upp och jobba dagen efter. Älskar dig

Japp det är jag, snygg va??

När vi hittade Emma här var det nog dags att sova

På morgonen var det dags för scones som alltid när vi har besök ♥

Mer grillfester på landet. Kom över när ni har tid någon dag :0)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Meeeeeeeeeeeeen JOHANNNI VARFÖR FRÅGA DU INTE MIG FÖÖÖR? :( Åh nu blev jag ledsen, vill alltid fezta med er ju.

2010-07-03 @ 00:52:38
URL: http://maaagiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0