Vin, cider och underbara grannar :0)

Igår åkte jag in med Siri till vetrinären, det var dags att kastrera, vacinera och öronmärka lilla Siri. En hemsk bilresa för henne då hon skrek hela vägen. Väl inne hos vetrinären var det superläskigt och hon var orolig. Stackars Siri.

När de fixade Siri tog jag en promenad och hammnade ute på landet, känns inte så konstigt faktiskt ;0) Efter drygt 1 timme ringe de och jag kunde hämta Siri. En drogad katt fick jag med mig hem.

Idag har det varit en underbar dag. Tog en promenad i morse, vattnade blommorna, åt frukost, städade lite hemma innan jag hämtade underbara Maria i Knivsta. Vi pratade hela dagen :0) Som vanligt åt vi ( ett återkommande inslag då vi ses ) Plättar, paj och sallad innan jag lämnade henne i Knivsta. Jag och Maria fixade ett fågelbad gjort av flytspackel och rabarberblad :0) Otroligt fint :0) Ni får se bilder senare.

Efter jag lämnade Maria i Knivsta åkte jag till puben i byn. JA, det finns en pub. Jag, Clearens och Anette ( som äger puben ) drack cider och pratade massa. Hur kul som helst. Åkte hem och stannade hos grannarna och drack ett glas vin och snackade skit. Otroligt bra dag och jag vet att morgondagen kommer bli ännu bättre ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0