11-års firande

För exakt 11 år sedan blev jag och Alexander tillsammans. Vi hade gått på samma skola 1-6 men i olika klasser. Jag minns inte Alexander men han kommer ihåg mig. På skolavslutningen i 6:an hade han sina noter på min rygg ( jag spelade tvärflöjt och han klarinett ) vi gick från vår skola till kyrkan och spelade :0) 7-9 gick vi i samma klass. Alexander var inte så cool i 7:an och jag tyckte inte att han var så snygg. I 8:an köpte han nya kläder, klippte håret ( han hade pott-frisyr ) och han tränade boxning. Jag blev intresserad och tyckte han var snygg. Vid den här tiden sa jag till min mini syster att - han kommer bli såå snygg när han blir äldre!!! Det blev han oxå ;0)

Under den här tiden hade jag andra killar men i 9:an började vi hänga. Jag blev mer och mer intresserad av Alexander men trodde att jag inte kunde få honom för han var FÖR snygg. Ni vet att Charlotte vann eurovision -99 då satt hela gänget hemma hos mig och Alexander satt bredvid mig. Efter drog alla och Alexander och jag satt kvar ensama. Vågade inte ta hans hand och fick reda på att han inte vågade heller.

Det blev ett par intensiva månader innan vi fick till det ;0) Vi vågade inte riktigt. På skolavslutningen i 9:an hängde vi hela kvällen/natten Alexander drack lite för mycket och jag tog hand om honom. Då var vi nere i Kumla sjön och gick runt runt sjön. Varje gång vi träffade våra polare skrek de - Är ni tillsammans ännu?? Hångla nu ni tycker ju om varandra!!!!

Tillslut hånglade vi och folk skrek!!! Han följde med mig hem och vi sov några timmar innan mamma kom in i rummet klockan 6. Hon skulle upp och jobba och visste inte att Alexander var där. Det första hon sa var - det stinker sprit!!!! Nu får du gå hem Alexander, din mamma är säker jätteorolig för dig.

Han drog och på fredagen skulle jag träffa min kusin Fanny i Örebro. Hade ingen tanke på att ringa Alexander. På lördagen ringde han och frågade om vi skulle göra något. På den vägen är det och som sagt efter 11 år är jag fortfarande lika kär i honom.










 

Du är min stora kärlek och jag vill alltid vara tillsammans med dig. Jag älskar dig mer än vad du tror ♥

-din Johanna








Kommentarer
Postat av: Chris

Grattis till 11 år tillsammans!

det är ju helt otroligt, vilken kärlek!!!

Ni är ett så himla fint par och jag tycker om er båda så otroligt mycket och hoppas att jag alltid kommer få ha er i mitt liv.

Vi måste ses mycket i sommar!



Stora kramar till er och vi är nog många som hoppas att kyrkklockorna ringer snart ;) Alex, host host ;)

Postat av: Emma

Älskling..



Va gulligt skrivet.. Ni är så söta tillsammans och kommer att gifta er och skaffa små blonda söta barn i framtiden =)



2010-06-10 @ 14:01:55
URL: http://mydreamsmythoughtsmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0