Ines och Tina

Idag var jag hos Tina och Ines. Tina och jag jobbade på Gina i många år och vi försöker att träffas så ofta det går. Ines är Tina och Andreas första bebis och idag fick jag träffa henne för första gången. Kändes konstigt att Tina är mamma nu, hon är otroligt duktig och jag vet att hon kommer bli underbar mamma. Lilla Ines fick en body och en mini kossa. När Tina visade kossan för Ines skrek hon som en galning, kändes inte lika kul att ge bort den då. Lite senare gjorde jag ett nytt försök och då verkade Ines tycka om kossan.

Tur det för den var vald med mycket omsorg. Gick till Rackartyg för att handla kläder osv till Ines och tjejen i kassan var nog glad när jag gick. Jag ville att det skulle vara sött, enkelt, inte för dyrt, inget fjant, rätt färger osv. Allt tjejen visade i butiken var inte bra. Tror att hon gav upp tillslut ;0)

 

Kollar in paketen

 

 

Söt

 


Nu är jag inte lika rädd för kossan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0