Läsa bok i solen

Idag åkte vi till Robinsson och solade hela dagen. I Kroatien finns det inga sand strände utan här är det stenar och klippor som gäller. Otroligt skönt att komma hem och veta att man inte har tagit med sig hela stranden hem. Idag blir det mat hemma pasta med pesto och jag kan erkänna att jag är väldigt hungrig. När man är solar är jag inte lika hungrig så nu ska jag frossa i mat.

Just nu ligger ett skepp eller ska jag säga fartyg??? Utanför vårat hus, det är svårt att beskriva hur stora dessa fartyg är om man inte har sett de. Helt otroligt!!!!



Här kommer bilder att drömma sig bort med....

 

 

Hm... nu skriker de på mig att jag måste komma ner och äta. Bäst att lyda :0) Ses och njut av min SOL!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad härligt ni ser ut att ha det =)



Men jag tycker du har varit borta för länge nu.. Saknar ju dig!



PUSS

2010-07-10 @ 00:09:08
URL: http://mydreamsmythoughtsmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0