En helg

Födelseparty, välkomst fest, träning och chill.... Ja dagarna har verkligen flygit fram och jag känner att jag inte har hunnit med något av det jag igentligen vill. I fredags firade vi Chrissan och hennes 27 års dag, hemma hos Lottie. Vi hade lurat i henne att vi inte kunde komma och att det bara skulle bli hon och Lottie. Vi hade köpt present och lagat mat och självklart var skumpan med :0)

Har verkligen saknat dessa tjejer ♥ Den vi saknade är älskade Emma, nästa gång kör vi hela ligan!!!

Det blev prat, prat och åter prat.... Vi fick 10 minuter var för att det inte skulle ta timmar att uppdatera vad alla hade gjort ;0) Nu väntar en halv termin kvar och det ska bli sååå kul. Mer fester och kvällar för oss tjejer säger jag bara.

Chrissan fick sin sjal som hon trånat efter sedan i våras. Självklart var det amerikanska flaggan :0) Kan inte blir mer Chris. När hon öppnade den skrek hon av glädje, det var länge sedan jag hörde någon som var såå glad över sin present. Så kul!!!!



Offrade min diet för denna goda efterrätt :0) Bär i botten, vaniljvisp och en klick vaniljglass. Åhhh heaven......

Kvällen slutade hemma hos Chris där fler väntade. Dans, massage, prat, skratt.... så kul att träffa alla :0)

På lördagen åkte vi till Örebro för att fira Viggo, kusin Fannys bebis. Åkte med familjen Edstam, Sallander då varken Elin eller Alexander följde med gjorde att jag fick plats i bilen och slapp köra själv. Fanny har flyttat till sin kärlek Jonas i Frövi och där bor de med Jonas 2 barn och nu lilla Viggo och självklart får jag inte missa Tindra ( hunden )

Det blev en släktträff och det var kul att träffa alla. Det blir inte så ofta vi ses längre ( julen ) så det var kul att se alla.



Fanny och lilla Viggo



Fannys pappa Anders myser med Viggo... lite skakigt men det går :0)



Älskade Pyret



Moster Elisabeth



Min älskade mamma njuter av den goooda tårtan



Mini kusin Linnea eller ska jag säga stora Linnea?? eller var det gammel Linnea??? Hm.. jag minns inte ;0)



Kusin Per ( mini Per ) med systers Anna´s mini Linnea



Perra och morbror Håkan

I vår släkt heter alla samma sak.... ni ska få höra..

Perra ( ovan ) och Per ( bilden innan )
Cj´s tjej heter Elisabeth och hans mamma heter Elisabeth
Kusin Anna har fått en bebis som heter Linnea precis som vår Linnea
Per ( mini ) var tillsammans med en tjej som heter Johanna, men nu heter tjejen Marie ( Pyret )
Saga var tillsamammans med en kille som heter Alexander
Kusin Anna är gift med en kille som heter Jonas, min bror heter Jonas

Har säkert missat någon men som ni ser, släkten dras till namn som finns i släkten, vet inte hur det kunde hända. Å andra sidan kommer jag ihåg namnen lättare så det kanske finns något bra med detta ;0)



Dagen avslutades hos min familj med the och plockmat. Linnea är taggad på att dricka the ;0) Söndagen spenderades hemma hos mamma och pappa och en kort avstickare till Mariebergs köpcentrum då bror behövde shoppa. Träffade Camilla och Rebecka :0) Efter en skön resa hem till Uppsala var det dags att mysa med min kära Alexander.





Kommentarer
Postat av: linnea

Hahaha! Jävlar vilket långt inlägg, trodde jag. Jag såg inte kommentarsfältet ;D Vad gööööllle du ärrå. Skicka bilderna! Eller tétummeupp iaf (: Hur känns det med katterna borta? Maha du har ju 2 kvar.. Lika många som vi haft på en gång, det var mycket :P

Kumla/Öret var görmys! Snart blire jordgubbbbbar :D Hihi. Du måste göra lite kräm till mig ockssåå. Dina blåbärsmuffins var jättegoda, det tyckte Roffe också.

Ja nu är jag snart gammel-Linnea! HAHAHA. Mini var bra namn på de små. Du glömde Gustaf (farfar/morfar/hund), det är Nille inte Jonas som Annas kille heter likadant som din toka ;P Och sen Robin (Sofias killar/mammas gamla hund). Kul att du skrev älskade Pyret ;D Jaaadu. GRILLFEST JAAA!? Jag hjälper till att ordna :D Puss på dig knas!

2010-07-29 @ 12:22:08
URL: http://maaagiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0