Underbara sis och bror

Sov över hos mini syster och mini bror i onsdags till torsdag och det var sååå mysigt. Länge sedan vi bara hängde och snackade skit. På morgonen gick jag och sis ut och gick / sprang när vi kom in var vi lagom svettiga ( det droppade ) Helt sjukt varmt igår. Åt en mysig frukost och sen var det dags att åka till Skärholmen för att jobba. Det är tur att syskonen bor så nära oss annars vet jag inte vad jag skulle göra. Tack för en underbar kväll / morgon :0)

Denna bild är sååå rolig ♥



Underbara sis ♥

Nu ska jag försöka städa hemma då det var allt för länge sedan, behöver nog tvätta oxå. Packa inför Örebro resan imorgon. Laga mat, gå ut och springa och tillslut försöka VILA!!! Något som jag är dålig på.



Tycker det är dåligt med fester så nu måste jag snart styra upp en rikktigt fest hos oss i L-100:a, så min käre sambo får grilla upp allt vi äger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0