Tinas möhippa

Möhippa nummer 2 detta år, Tina och Andreas gifter sig om några veckor så nu var det dags för möhippa och fest :0) Vi började dagen med att kidnappa henne... eller rättare sagt en kille på 20 år iförd bara kallingar och en kedja runt halsen. Tillslut hittade hon ut till Alnäs där vi väntade.

Snygg tjej ;0)

Höghöjdsbanan väntade och vi tog oss upp i trädtopparna... lagom svettig, skakig, rädd och något gråtfärdig tog jag mig ner. Har värk i kroppen och det finns några blåmärken och rivsår efter klättringen.


Tina på hög höjd


Några av tjejerna

Tina slog sin blivande man Andreas med att gå upp på 10 meters höjd :0) Superkvinna säger jag bara..

Älskade Tove ♥



Tina fick ett häfte där hon var tvungen att fråga olika personer massa frågor....



Efter banan och ett friskis pass ( svettigt ) tog vi oss till Emma för att äta mat och dricka ännu mer



Tove är på G :0)

Kvällen avslutades på Flurran där vi dansade oss svettiga. Vid halv 2 var alla så trötta ( även bruden ) att det var dags att gå hem. Otroligt skönt att man slipper ta med sig jacka eller en tjock tröja nu på sommaren. Gick hem i min tunika och frös inte. Sov hemma hos Tove och Patrik och fick en underbar frukost och solade innan det var dags att åka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0