Snabbt det går....

Vi har haft problem med getingar, som resten av Sverige oxå har haft, mailade Aticimex och de skrev att det var långa köer. Idag ringde en kille och sa att han var strax ute hos oss och kollade bara vart vi bodde exakt. Han fixade bort alla getingbon och har nyss åkt. Så snabbt var det avklarat. Helt galet bra. Fick med mig en spray och ett puder som jag ska använda om jag ser att de bildar nya bon. Så nu är mina bon borta, dock har vi otroligt mycket bromsar kvar....

Vi har nu gjort ett försök att bli av med katterna men inte lyckats :0( börjar bli lite nervös över att vi inte får bort de. Hoppas det finns någon som vill ha våra älskade kattbebisar.

Vem vill inte ha lilla Donatello???


Har nu 3 dagar kvar innan jag ska jobba. Nästa vecka ska jag vara 3 dagar på Cubus i Skärholmen. Ska bli intressant att se hur de jobbar och det känns skönt att få in lite stålar. Resten av veckan ska jag jobba med att sälja datorer ( Alexanders företag ) Ska bli intressant att se hur nästa vecka blir :0) Cubus frågade om jag hade tänkt att jobba heltid men förklarade att jag pluggar och har ännu inte koll på vad exakt jag vill göra. Butiksjobb vet/ kan jag så vet inte om jag kanske vill prova något annat. Å andra sidan är det pengar som jag gärna vill ha så kanske kan jobba där och tjäna in lite stålar innan jag bestämmer vad jag ska göra. Jag vet inte ens om jag kommer trivas eller om de är nöjda med mig så vi får se.

Lovade bilder från cockpit....

Lite svettig och uppe i varv efter landningen



En lugn Jerker



Kaptenen som hade en dålig halsdag, men självklart var pilotbrillorna på ;0)



Efter landningen startar deras jobb igen då de ska förbereda nästa flygning hem till Sverige om någon timme eller så.

Jag och Alexander var så nervösa och pirriga över att vi fick sitta hos piloterna, tror inte att Jerker och den andra snubben var nervösa... det är ju deras jobb att flyga var och varannan dag så det är kanske inte lika intressant längre.

Jag fick ju vara med i landningen och fick se hela havet och kusterna och landningsbanan som kom närmare och närmare. Hade på mig hörlurar och kunde höra vad de sa, även alla plan som var i närheten och de på marken så det var mycket att hålla reda på.

Nu ska jag jag försöka äta lite mat innan det är dags att ta tag i nästa projekt...



Jag var ju nyss här....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0