Min älskade puff och nya väska

Jag fick min väska av min underbara man....♥

 

Åhhh.... tur att jag har en så snäll man :0)

 

Just nu är klockan lite över 7 på morgonen och jag och Alexander har varit ute och gått. Köpte biljetter till katamaranen som tar oss tillbaka till Split imorgon. Det gäller att vara ute i tid så vi kommer tillbaka.. å andra sidan skulle det inte göra något att komma hem lite sent ;0)

Det som jag älskar med att vara utomlands är morgonen, allt är lungt, tyskt och svalt. Många här nere är redan vakna och håller på att fixa. Det satt massa folk nere på torget och åt frukost. Säkert båt människor. Solen har precis tagit sig upp och det luktar morgon ( om ni vet vad jag menar ) Havet är helt stilla om jag ser de vita segelbåtarna ligga och gunga. Härligt, underbart och helt fantastiskt är de ord som jag tänker på.

Jag vill inte åka hem och idag är det sista dagen... hm.... måste hit igen.

 

Här kommer lite bilder som vi/jag tog igår

 

 

Jag lagom bränd i min älskade puff

 

 

Vi skulle bara.... och det blev så här..

 

 

Men vi hittade det här :0)

 

På kvällarna går vi i gränderna och kollar i butikerna

 

Nu ska jag njuta av morgonen innan alla hinner vakna, sedan blir det båt ut till Robinsson, vår älskade badplats

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin header du har fått.. Sötnos!

2010-07-13 @ 09:23:57
URL: http://mydreamsmythoughtsmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0