Solen nu är jag HÄR!!!!

ÄNTLIGEN är vi här. Solen lyser och just nu sitter jag på balkongen och dricker Heineken och ser ut över havet. Kan det bli bättre?? Jag är tveksam. Här rullar livet på och vi börjar känna igen personer här nere. För varje gång vi kommer ner har de fixat nya saker och just nu finns det 2 st "nya" öar vi kan åka till. Spännande. Idag blir det nog taccos i gränden och Corona :0)


Hittade ÄNTLIGEN en hatt... har letat men inte hittat någon bra. Har så litet huvud så alla hattar jag hittar sitter nere vid munnen när jag är klar. Är fortfarande blek men som jag lovade Jerker.... jag kommer hem som en pepparkaka ;0)

Flygresan ner gick hur bra som helst. Alexander satt med i starten och när han 45 minuter senare kom ut var han helt lyrisk. Svårt att beskriva vad man ser och hur det är. För min del satt jag med i landingen och jag var helt svettig när vi hade landat. Vyerna över havet, landningsbanan som kändes minimal och allt prat mellan piloten och de på marken var helt otroligt. Bevisen på att jag var där finns i Alexanders mobil och de får ni se när vi kommer hem. Var tvungen att ta foto för detta var en gång i livet jag får uppleva detta... eller som Jerker sa... det kommer fler gånger :0) Hoppas det...

 

Detta ser vi varje dag när vi kliver upp.... wiiieee I LIKE!!!!

 

 

Att resa är verkligen något magiskt, ny miljö, nya människor och alla upplevelser som man tar med sig hem. Jag hoppas/ vet att vi alltid kommer att resa för det är något som gör livet värt att leva :0)

 

Nu måste jag ta på mig kläder så vi kan äta god mat och mysa nere i hamen....

 

 

 






Kommentarer
Postat av: Stina

Jag avundsjuk? Nej absolut inte... ;-)

2010-07-08 @ 19:35:49
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0