Mlini...eller stavas det Milini????

Igår upptäckte vi en ny ö, Mlini. De hade Fatboys ( ni vet, stora puffar ) som man kunde hyra. Jag provade en och de var sååå sköna att ligga i, så nu har jag bestämmt att vi måste ha en sådan.

Jag tror att Alexander vill ha en med ;0)







Vi måste sysselsätta oss med något eller hur...???



Dessa var på stranden en dag. Så otroligt vackert kort tycker jag



Gränderna.... Åh... det är inte så långt kvar. Njuter av att vara här och vill inte åka hem. 2 dagar kvar, nu ska det pressas ;0)

Idag vill jag åka över till ön Milini igen... ( eller vad den nu heter ) För jag ska ha massage, Alexander fick massage i 1 timme igår på stranden. Det känns som Thailand. Sedan ska jag steka i min nya kompis Fatboy ;0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0