Hem ljuva hem

Hemma efter en skön resa, först båt till Split, sen buss till flyget ( 2 mil ) flygresa 2,5 timma, buss till terminalen ( 10 min ) för att sedan åka 25 minuter innan vi var hemma... pust blir trött av bara att tänka på det. Hur som helst gick resan bra och vi är nu hemma hos katterna. De har röjt hela dagen och just nu ligger alla i min säng och sover. Så söta.

Älskar verkligen mitt hus och det är skönt att vara hemma. Nu har jag några dagar ledigt innan det blir jobb resten av sommaren. Hm... vore trevligt att ha semester hela tiden ;0)

Nu är det dags att sova lite, men först film i sängen, något som har blivit en vana hos familjen Andersson Larsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0