Cubus = massa jobb

De senaste dagarna har jag jobbat och inte alls haft lust att blogga kl.21.30 på kvällen. Mys och vila mina stackars ben/fötter har varit prio. Jag glömmer hur ont i benen och fötterna man har efter en dag i butik. Kanske inte så konstigt då jag står ocg går i 8 timmar. Det är kul att komma till en ny butik och jag tycker det är intressant hur de jobbar. Känner mig just nu väldigt frågvis om typ allt men det är ett måste om jag ska kunna veta allt tillslut. Det är snälla tjejer och de sliter verkligen varje dag. Igår jobbade en tjej 8-20 det var hennes 8:e dag.... trött??? JAPP!!!! Så att jag kom in och tog hennes pass idag gjorde att hon fick 1 dag ledigt och slapp jobba 10 eller fler dagar på raken.

Får se vad allt leder till, jag är glad att jag tjänar lite pengar :0)

För att byta samtalsämne, vi har bara en kattbebis kvar, Michelangelo är helt ensam. I söndags kom 2 st barnfamiljer och hämtade både Arnold ( som ska heta Kitty ) och Donatello ( som skulle heta Sigge eller jag minns inte exakt ) Det gick så fort, de var här en stund och så när de hade besatämmt sig så tog de katten och gick. Jag grät så tårarna sprutade. Det var så bra familjer de kom till, kunde inte ha blivit bättre. Ändå är det svårt att skilja sig från de söta. Michelangelo är tok mysig och följer med oss vart vi än går. Hon är ensam och saknar sina syskon :0(



Lilla Michis sover på Alexanders arm... åhh... min mys katt

Nu ska jag äta frukost innan det är dags att göra sig i ordning och åka till jobbet :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0