Cockpit...

Imorgon åker jag och Alexander till Kumla för att gå på bröllop. Denna gång gifter sig Camilla och Daniel. Daniel och Alexander är kusiner och det ska bli så spännande ♥.

Känner att jag inte har varit så aktiv på några dagar... solen är här och det är skönt att vara ute istället för att sitta inne.

Just nu längtar jag till LA Kroatien, värmen, maten, GLASSEN, havet och båtarna... På onsdag morgon  nästa vecka lyfter vi och denna gång har vi fått äran att sitta med i cockpit under start och landning. Jerker ( grannen ) flyger till Kroatien den dag och då får jag och Alexander sitta där :0) Efter bråk om vem som ska sitta under landning/starten fick jag välja sist.... hm...

Johanna Andersson kommer 9.30 svensk tid sitta med under landningen :0) Tänk på mig då!!!



Vilken resa det kommer bli och den har inte börjat ännu. Här är en bild från förra året över "stan" på Hvar. Vackert!!!!

Nu ska Alexander jobba klart innan vi åker och handlar mat, tror det är dags för grillat ikväll och kanske en klunk av vinet. Mums för sommaren och det vackra vädret.

Har börjat läsa Henrik Fexeus bok - När du gör som jag vill. Har ni några andra tips på bra böcker som jag kan ta med mig till Kroatien???


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill också ta en sån kväll! Haha Harry Potter utan tvekan ska du ta med dig :) <3

2010-07-03 @ 00:49:17
URL: http://maaagiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0