Besök av underbara grannar

Idag fick vi besök av Tindra, Linus och Lena, underbara grannar och Tindra fick leka lite med Alexander i trädgården ;0) Synd att Jerker inte kunde vara med denna gång, får göra om det igen. Fick så fina bilder på Linus som ni måste se. Så söt bebis :0)

 

I lördags var en underbar dag. Varmt om något men otroligt vackert. Camilla och Daniel gifte sig och här ser ni herr och fru Wiktorsson, med på bilden är sonen Hugo.

Vackra par ♥

När klockan var 3.30 var det 20 grader varmt, då kan ni fundera på hur varmt det var på dagen och att det inte rekomenderas att ha fin kläder på sig en sådan dag. Jag har tur som inte är kille och slipper därför kavaj och skjorta ;0) Det var ett fint bröllop med tal, spex och underhållning. Mycket tårar från brudparet under kvällen men det som jag skrattade mest åt var Daniels tal till sin fru.

När Daniel och Camille träffades för 10 år sedan skickade Camilla brev till Daniel och vi kan säga så här... ingen i den salen ville veta vad som stod och minst sagt inte hennes mamma och pappa. Jag skrattade så tårarna sprutade och Camilla skrek på Daniel att han skulle sluta samtidigt som hon skrattade. Frågade Alexander om han har sparat mina brev men fick inget direkt svar. Hm... kan bli farligt ;0)

 

Nu är det inte många timmar kvar innan vi åker till Kroatien :0) Ska bli såå kul och jag längtar till värmen. Lovar att sola åt alla er.

 

Ses om en vecka!!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0