Underbara torsdag


Tandläkarbesöket igår gick bra, lagade 2 st mini hål och fick bedövning i hela munnen. (känndes det som) Kunde knappt prata när jag kom till Lisa. Packade på oss massa varma kläder och begav oss till Hammarskog för att ta en promenad, åka pulka och dricka varm choklad. Så underbart och så roligt. Jag och Lisa försökte åka pulka utan några större framgångar. Småknattarna åkte som galningar ( de hade även utrustningen ) medans jag och Lisa försökte ta oss ner för backen i en trasig pulka. Jag skrattade så jag fick ont i magen. Köpte mat på vägen hem och dessa underbara bakelser....



Jag och älskade Lisa



Så vackert



Jobbade hårt för denna :0)



På kvällen kom resten av gänget och vi åt tapas så byxorna nästan sprack. Så underbart att se alla fina. Har saknat alla under lovet. Vi var en person kort då vår älskade Chris inte kunde vara med. Massa kärlek till dig darling. Vi pratade till klockan 00.30 och vi kunde säkert hålla på i flera timmar till. Så underbart att jag fått lära känna er tjejer. Något jag tar med mig från dagen är allt skratt och kärlek. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0