Träning




Laddar inför beach 2010 och känner att formen ännu inte är där. Går på Friskis i Långhundra 2 gånger varje vecka. Hur bra som helst. Tar 10 minuter att köra dit och träningen är 1 timme på måndagar och torsdagar är det 1 timme och en kvart. Åker med min moster och morbror så jag kan lixom inte ta mig runt träningarna om jag så skulle vilja slappa en dag.
Det är skönt och jag blir peppad av att gå dit. Nu har jag börjat lära känna "tjejerna" där så det är kul att komma dit. Jag tänker mer kontakter, för alla som är där har jobb och vem vet. Kanske kan få något tips på jobb där. Så hur jobbigt det än är att åka dit vet jag att det är värt det. Denna vecka har jag haft ont i ena benhinnan och kunde inte köra järnet igår. Försökte cykla idag men det gjorde ont så jag slutade. Nu tror jag vila skulle vara bra så det inte blir värre.
Ikväll är jag hemma själv med katterna. Alexander är påväg ner till Göteborg för att fira Ante. Jag ska äta tacos och kolla på Lets Dance mysigt. Imorgon bär det av till Stockholm till Maria och lillebror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0