Sleepover

Igår åkte jag till kusinerna för att ha sleepover party :0) Massa fika, massage och film gjorde kvällen / natten. Vid 08.00 väckte Linnea mig för att vi skulle gå ut och släppa ut hästarna i hagen. Hua. Det var -26 ute så jag tog på mig alla kläder jag ägde. Mina ögonfransar frös fast, det var sååå kallt. Gjorde frukost när vi kom in och tände massa ljus. Mysigt! Nu har vi tittat på film igen. Just nu lagar Pyret mat och jag och Elin sitter i soffan och hänger. MYSIGT! Det är så skönt att bara hänga, var såå många år sedan jag gjorde detta. Att tillåta sig att ta det lungt och inte få panik över att jag behöver göra saker är så skönt. Något som jag behöver träna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0