Klätterapa

 




Helt slut. Idag gick jag upp tidigt för att gå ut och gå. Packade på mig så mycket kläder att jag tillslut började svettas och funderade starkt på att ta av mig plagg. Åkte in till Uppsala för att ha teambuildning med underbara UNiT18. Vi klättrade i 1.5 timme och jag känner att armarna värker. Pust vad jobbigt. Det är hur häftigt som helst och jag var totalt livrädd. En upplevelse som måste göras igen.



UNiT18

Om någon timme ska jag iväg och träna i Långhundra för mitt 2:a pass detta år. Får se hur mycket jag pallar då jag resdan känner mig mör i kroppen.
Ikväll blir det mysigt då vi blir 2 st till i huset. Ante och Jovan kommer hit och sover över ( Alexanders bästa kompisar ) De är här för att stanna och ska vara med på festen på lördag. Sååå kul!!!


Kommentarer
Postat av: Chris

JA JA JA!

sitter på jobbet och har ont i kroppen!

det är härligt med träning, ett tips att tänka på när det känns jobbigt och omotiverande =



"jag har en stark, frisk kropp som jag kan pressa till max. Det är inte kroppen som begränsar MIG utan JAG som begränsar min kropp"



Energi får man av träning och endorfiner ger lyckorus!



Puss och kram tack för en skojig dag! en till imorrn :)



Och tack för skjutsen hem, jag hann till jobb!!!

2010-01-14 @ 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0