Jag är snygg och hur bra som helst!!!!!


Frågor, tankar och yttligare fler tankar och frågor. Det är vad som finns i mitt huvud just nu. Är hur lycklig som helst. Bor och lever med min älskade man Alexander och är otroligt kär i honom. Går en utbildning som ger mig mer än vad jag hade vågat hoppas på. Har en underbar familj ( som inte bor så nära men som alltid finns i mitt hjärta ) har fått lära känna massa underbara människor som jag hoppas kommer vara livet ut.
Mina funderingar är; hur kommer allt gå? Kommer jag få jobb efter utbildningen eller innan? Hur vill jag ha det; starta eget eller jobba i ett företag? Vad har jag lärt mig? Kommer jag kunna använda allt jag har lärt mig från utbildningen i verkliga livet?

Ahhh så många frågor och tankar som befinner sig just nu i mitt huvud. Det är just sådant som jag behöver jobba med. Fundera inte på HUR för det löser sig. Lev i nuet och utnyttja varje sekund av dagen. Lev livet och må bra så kommer det att falla på plats. Det är just det här som är det svåra. 

Mina tankar och funderngar är; det där kan inte jag göra, det där har jag inte råd med och jag är inte tillräckligt snygg för att ha den klänningen. Undra varför jag stannar kvar i mina tankar och inte vågar bryta trenden?! Jag trycker ner mig själv och tror att jag inte kan. Fel, fel och FEL!!!!

Jag kan och jag är snygg!!!!! Öva, träna och tänka varje dag är något som jag behöver göra. Det kommer att ta tid och jag behöver inte fokusera på hur lång tid det kommer att ta. Bara att jag själv har blivit medveten om det gör att jag har kommit långt. Nu gäller det att börja arbeta. För mig hjälper det att träffa alla underbara människor varje dag som betyder så mycket för mig. Coaching, feedback och peppning växter jag av. Tack alla underbara som hjälper mig att växa.

                           När jag behöver inspiration tänker jag på dessa saker och de gör mig otroligt glad...












Imorgon fyller både Alexander och mamma år. Världens bästa dag!!! Ska sova nu så jag är laddad inför imorgon. Då blir det mys med min underbara Alexander♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0