Hemligheten







Började läsa The Secret igår. Åhh så många tankar... För er som vill få nya idéer och nya tankar börja läsa den. Jag har massa att lära och ska verkligen börja leva som jag vill ha det. Tänka positivt och intala mig själv att allt går. Det är bara jag själv som sätter gränser och det är något som jag behöver jobba med. Våga börja drömma och se det du vill ha. Jag tänkte på hur jag tog tag på ratten på min Audi Q 7 igår. Jag vill verkligen ha den bilen och nu ser jag inga hinder att få den. Ska tänka på den varje dag och se möjligheterna att få den bilen.

Jag är väldigt fokuserad på hur jag ser ut just nu och är inte alls nöjd. Det jag läset i boken träffade mitt hjärta mitt i prick. Jag tänker just nu att jag måste banta och att jag är tjock. Knasigt att trycka ner mig själv varje dag istället för att börja tänka jag är hur fin som helst och jag behöver inte banta. Jag kan äta vad jag vill och jag mår bra. Varför trycker jag ner mig själv hela tiden. Inte konstigt att jag inte går ner i vikt. Så nu idag kollade jag på personer som jag tycker är vackra och valde Sarah Jessica Parker. Jag tycker hon är hur vacker som helst och hon har så fina kläder hela tiden. Från och med nu ska jag tänka på henne varje dag och se att jag oxå kan bli så vacker som hon.

Jag kan, jag vill och jag SKA!!!!!!











Kommentarer
Postat av: Chris

underbart att få läsa innan jag går och lägger mig nu!



puss ses imorgon,fina tankar du delar med dig av!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0