Test


Detta skulle jag göra varje 6 månader då mitt minne är som en guldfisk....
 vore roligt att göra detta varje år för att minnas allt. Trevlig läsning!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det kan bli svårt... något som jag aldrig gjort tidigare... hm... Åkte snöskoter på nyår, började på studera på Idékraft...
2. Höll du några av dina nyårslöften?  Jag kommer inte ihåg vad jag sa 2009 så nej
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Tyskland, Kroatien,
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer fester :0) och mer flygresor till underbara ställen i världen
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Den 12:e jan 2009 började äventyret på Idékraft
8. Vad var din största framgång 2009? Fått mer insikt om mig själv
9. Största misstaget? Vet inte
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej
11. Bästa köpet? Siri ( 20:- )  och min cykel som jag köpte för egna pengar
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor, mat och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att vakna varje dag bredvid Alexander gör mig riktigt glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Oj, alla party låtar från alla underbara fester
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Fokuserat på dåliga saker
18. Hur tillbringar du julen? Med min underbara familj
19. Blev du kär i år? Jag är redan kär
20. Favoritprogram på TV? Desperata hemmafruarna
21. Bästa boken du läste i år? Henrik Fexeus ( konsten att läsa tankar och Härskarteknik med Elaine Bergqvist
22. Största musikaliska upptäckten? Var på min första konsert på globen och såg PINK. WOW!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kärlek
25. Något du önskade dig men inte fick? Fick allt jag ville ha
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Åt sushi med min underbara Alexander
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Var nöjd med mitt år som det var
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Blandat
29. Vad fick dig att må bra? Alexander, familjen, vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Brad Pitt är aldrig fel.....
31. Vem saknade du? Min familj och de personer som inte bor så nära mig längre
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla underbara från min klass


Kommentarer
Postat av: Chris

vilket underbart inlägg om dig och alex låt :) jag ryser!



Och inspirerande att läsa om livet på landet!

Ett tips på vad du kan göra istället för att sitta vid datorn:

-baka

-skriva (tankar,listor,mål etc)

-bläddra i resekataloger (roligare än resor på nätet)

-skriva ett brev eller kort till ngn du inte hört av dig till på länge

-läsa en bra bok

-titta i album/göra album

-sätta på bra musik och bara ligga i soffan och filosofera

-gå en härligt promenad



Längtar efter dig vännen!

Ses snart!

Postat av: Chris

vilket underbart inlägg om dig och alex låt :) jag ryser!



Och inspirerande att läsa om livet på landet!

Ett tips på vad du kan göra istället för att sitta vid datorn:

-baka

-skriva (tankar,listor,mål etc)

-bläddra i resekataloger (roligare än resor på nätet)

-skriva ett brev eller kort till ngn du inte hört av dig till på länge

-läsa en bra bok

-titta i album/göra album

-sätta på bra musik och bara ligga i soffan och filosofera

-gå en härligt promenad



Längtar efter dig vännen!

Ses snart!

2010-01-05 @ 13:24:01
Postat av: Anonym

vilket underbart inlägg om dig och alex låt :) jag ryser!



Och inspirerande att läsa om livet på landet!

Ett tips på vad du kan göra istället för att sitta vid datorn:

-baka

-skriva (tankar,listor,mål etc)

-bläddra i resekataloger (roligare än resor på nätet)

-skriva ett brev eller kort till ngn du inte hört av dig till på länge

-läsa en bra bok

-titta i album/göra album

-sätta på bra musik och bara ligga i soffan och filosofera

-gå en härligt promenad



Längtar efter dig vännen!

Ses snart!

2010-01-05 @ 13:31:16
Postat av: Chris

vilket underbart inlägg om dig och alex låt :) jag ryser!



Och inspirerande att läsa om livet på landet!

Ett tips på vad du kan göra istället för att sitta vid datorn:

-baka

-skriva (tankar,listor,mål etc)

-bläddra i resekataloger (roligare än resor på nätet)

-skriva ett brev eller kort till ngn du inte hört av dig till på länge

-läsa en bra bok

-titta i album/göra album

-sätta på bra musik och bara ligga i soffan och filosofera

-gå en härligt promenad



Längtar efter dig vännen!

Ses snart!

2010-01-05 @ 13:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0