Alfapet



Jag upplever just nu att vi bara sitter framför datorn eller tv:n. För någon dag sedan vakande jag upp från min datakoma och tittade upp. Där satt vi tre personer och knappade på våra datorer. Sa kanppt ett ljud till varandra. Det tycker jag är helt galet. Så jag plockade fram mitt alfapet och tvingade killarna att spela med mig.
Jag som är väldigt tävlingsinriktad blev arg då det inte gick så bra för mig. Under en period tänkte jag ge upp. Som ni ser på bilden hade jag inte de bästa orden att spela med.
När Alexander räknade upp resultatet visade det sig att jag blev 1:a!!!!! HURRA!!!

Så nu till uppdraget: Jag ska komma på en bra sak som vi ska göra istället för att sitta framför datorn eller tv:n. Har ni några bra tips så dela med er. Jag ska fundera under natten och hoppas bli klokare imorgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0