Utveckling

Igår var jag på mitt första Långhundra Medeltida Marknads möte. Nervös som fasen när jag kom dit då jag inte känner så många, jag var nervös över vad de skulle tycka om mig. Jag är ju minst 20 år yngre än de flesta och helt plötsligt ska jag bossa. Konstig känsla. Det gick hur bra som helst. Alla var super trevliga och positiva att jag var där. Förra året hade de delat ledarskap och det var inte lyckat alls. Så när jag nu kom med nya infallsvinklar och tankar blev alla peppade över att köra i år igen. Så nu börjar jobbet. Har redan massa personer som jag måste kontakta för att allt ska klaffa. Läskig känsla samtidigt som jag ger mig själv en klapp på axeln då jag insåg att jag kan så mycket. En utmaning som heter duga.

Igår fick jag svar på det event jobbet som jag har jagat att jag ska skicka över mitt CV och personliga brev till VD:n Jacob. Så i helgen blir det CV, skrivande, jobb med marknaden och jag och Alexander ska försöka göra klart hallen. Massa jobb med massa utmaningar är det som jag älskar. Är så nöjd att jag valde att börja studera och jag känner att utvecklingen går framåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0