Event PL med känsla för detaljer


Jag är sugen på att börja jobba!!! Förra veckan fick vi skriva en rad eller två till alla i klassen vad jag tycker att de ska jobba med. Jag ska ju erkänna att jag var nervös när jag öppnade lappen. Varför vet jag inte....

- Event
- PL/ koordinator inom media /radio / tv. reklam
- Service yrket
- Personalansvarig-inspiratör
- Personalchef
-Organisering och effektivisering på företag. Personalutveckling, inspiratör
....

Listan fortsätter men jag orkar inte skriva mer. Jag vet inte om jag behöver säga mer. Allt som fanns på den lappen brinner jag för och det är något som jag vill jobba med i framtiden. Nu har jag pratat med många i klassen vad jag vill men långt ifrån alla. Tycker att det var skönt att se att det jag strävar efter upplever personer. Tryggt!

Nu ska jag snart iväg och träna på friskis i L-100:a.... wwwiiieee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0