Modevisning

Igår var jag och Lisa i Stockholm för att gå på Styleins modevisning. Kristin som är en kompis sedan barnsben jobbar på Stylein som designer. Det var länge sedan jag såg henne så jag tyckte det var kul. De hade gjort så fina kläder och det var så fint. När vi kom in fick vi en cosmopolitan ( en av mina favoriter ) som tur var fick vi sittplatser.

Det var höstens / vinterns kläder som visades vilket kändes ganska konstigt med tanke på att det är vinter nu. Jag vet att det fungerar så men det kändes konstigt. Massa fina plagg och för er som vill veta så är det svart, grått, mörkblå och smaragd grön som gäller. Siden och stickat var det mycket av.

En upplevelse med massa intryck och massa modemänniskor. Kände mig lite missplacerad med min JC- jacka från 2005... ha ha ha. Mina ögon var stora som klot och jag ska ärligt erkänna att jag inte uppfattade delar av det Lisa sa till mig. Kunde inte ha fokus på allt. Sorry darling ;0) Efter modevisingen gick vi och åt världens godaste hamburgare på FDG Fridays. Jag åt en jalapéno hamburgare ( STARK ) och drack en kall öl. Jag och Lisa pratade massa och ´hade jättekul. Tack Lisa för en bra start på veckan. Nästa år vet du vad som gäller. Längst fram med en goodiebag. Jag är din + 1.

Gå in på www.stylein.se för att se vårens kläder.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0