Helger

Haft en så skön helg. I fredags åt vi god mat och tittade på film för att sen gå upp tidigt på lördagsmorgonen. Kollade på film på morgonen innan vi åkte till Fjällnora för att grilla, umgås med tjejerna och njuta av naturen. Mysigt. När vi kom hem tränade jag Pilates ( hua ) efter 5 minuter var jag helt slut och har idag värk i hela magen. Den visste vart den tog ;0). Åkte hem till kusinerna för att äta hembakade semlor - MUMS!!! Stannade kvar och åt tacos och pratade massa. Så skönt att de finns så nära. Vi åkte hem för att titta på film, såg ca 20 minuter innan jag sov.

Vaknade 5 i natt för att mata katterna ( sixten tycker att vi har sovit klart då... pust ) Det var så vacker idag, solen var framme och då var det bara att sätta på sig kläderna för att gå ut och gå. Det är så fint ute på landet nu när det är massa snö, när solen är framme blir det ännu vackrare. Alexander behövde vara på ett möte vid 12.00 så vi åkte in till Solna. Jag handlade massa nya underkläder :0) De senaste timmen har jag sovit / tittat på vänner i sängen. Ibland älskar jag att bara få mysa även fast jag vet att det finns saker som jag "borde" fixa. Men jag pallar inte det denna dag jag vill bara mysa.

Ska snart laga falukorv i ugn och till det ska vi ha potatismos ( riktigt ) och ikväll ska vi äta fruktsallad och titta på en bra film.
Alexander sa imorse att helgerna går så fort. Jag håller med de går fort och så denna. Denna helg tycker jag om extra mycket för det har inte funnits ett enda måste och det är skönt.

Nu ska jag drömma vidare när det gäller vårat bröllop ....



Behöver lektion i att gå i högklackar... Lisa och Chris - Lektion i vår???


Kommentarer
Postat av: Chris

U BET!!!!!



Lisa's och Chris' SCHOOL OF HEALS är på schemat i vår/sommar!



Vad tror du om höst/vinter bröllop? ;)



Puss och tack för igår, älskar dagar med er!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0