Framtidsveckan

Denna vecka har verkligen gått i 190. Jag är helt slut och imorgon börjar en ny vecka. Vart tar tiden vägen igentligen? Önskar att det var fler timmar på dygnet. Denna vecka tog jag över som PL och för att citera Lisa " Det är 6 vilda hästar som man ska försöka att styra" Det är så sant, alla 6 i min grupp är så starka och har så mycket idéer och tankar. Känns verkligen som en utmaning.

i torsdags hade Lisa och Malin en föreläsning hela dagen - Framtidsdagen. Vi fick låna mediecentret där vi under dagen fick öva på vad/hur vi säljer in oss själva på 1 minut. Vi blev filmade och sedan fick vi se oss själva på stora skärmen. Fick feedback från alla och det kändes läskigt och otroligt kul samtidigt. Tove kom över och hade en intervju med Malin som vi fick titta på. Hur bra som helst då vi säker kommer att sitta på båda sidor när vi söker jobb respektive anställer. Fick massa info och dagen slutade vid 17 för vi hade så många frågor och tankar.










 Min och Lisas dag slutade inte där. Jag fortsatte att skriva på mitt CV som jag ska skicka till Dreambag. Några timmar senare var jag klar och Lisa hade hjälp mig massor. Tack :0) Gick till Gillet för att ta en öl och hamburgare med Lisa, Chris och Henriette. Mysigt.



Veckan avslutades med kusin Linnea och hennes första Stockholms krog besök. Först var vi på East och åt säkert den dyraste sushin i stan men va faan för att senare gå till Hotellet. Stekare, stekare och åter stekare. En kul kväll som slutade hemma hos lillebror. Nästa gång röjer vi mer ;0)




Kommentarer
Postat av: Linneaea

STHLM SÄGER JAG BARA :D Hihihihihi. Nya grejen. Jaadu tjejen det kan vi lugnt säga, nästa gång röjs det så vi kryper hemåt till L-100. Tack för kvällen, vi är bäst! Måste bli mera <3

2010-03-01 @ 01:08:20
URL: http://maaagiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0