DIN gränslösa styrka

För några år sedan började Alexander intressera sig för coaching och motivations böcker m.m. Jag kommer ihåg den tiden och jag vet att jag tyckte han var "jobbig" när han ställde konstiga frågor och fick nya tankar om vissa saker. Nu när jag flera år senare oxå börjar läsa dessa böcker tycker Alexander att jag är "jobbig". Tänkte på det igår och insåg att nu vet han vad jag går igenom varför kan han då inte stötta mig?

Jag vet att han stöttar mig men just nu tycker han att jag är jobbig när jag funderar på hur jag kan bli mer motiverad, tankar om hur jag pratar och vad jag kan göra för att motivera andra. Kanske för att han redan har gått igenom dessa saker? Hm, jag tänker fortsätta att läsa fler böcker för att få nya tankar och idéer. Jag rekomenderar DIN gränslösa styrka som verkligen får dig att tänka.

Boken är uppdelad i 3 delar, 1:a delen handlar om att du ska använda din kropp hjärna och kropp effektivare än du gjort tidigare. Den andra delen ganskar vi hur du ska hur du ska ta reda på vad du verkligen ska få ut av livet och hur du ska göra för att bättre kunna kommunicera. Den tredje delen disskuterar vi hur du ska använda dig av vad du har lärt dig för att bli en ledare. Jag känner att denna bok kommer ge mig massor nya tankar och funderingar.   

Så här mycket snö har vi i L-100:a och mer kommer i dag. Bara ut och skotta... pust




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0